WandaSluyter.reismee.nl

Voorbereidingen

Gisteren, de dag dat ik 44 werd, kwam ons klein maar fijn reisgezelschap nog eenmaal bij elkaar. In Japans restaurant Coco Sushi kregen we de gelegenheid een laatste maal te oefenen met het eten met stokjes. De uren daarvoor had ik de laatste inkopen gedaan (o.a. kleine cadeautjes om uit te delen) enwerd mijn haar nog eens goed gemillimeterd. Ik ben er klaar voor
Laughing

Nicole Rosenkrantz

Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag Wanda! Zo te zien heb je een fijne inspannende en ontspannende dag beleefd!
Ik wens je goede reis en een heel mooie tijd in Kyoto!
Groet! Nicole

Marcel Schlimbach

Van harte gefeliciteerd en goed reis. Leuk dat we een beetje mogen meespieken. Groet, Marcel

Thea Cox

Wanda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik wens je een goede reis en leuk dat we mee mogen kijken.
tot ziens
Thea

Luc

Wanda gefeliciteerd en het is zeker leuk en spannend dat we mee mogen reizen.

Vrgr Luc

Evert Jan

Hoi Wanda,

Geweldig om deelgenoot te zijn van je reis. Geniet ervan en maak een mooie foto van onze inspirator als je hem ontmoet!

Groet Evert Jan

Diet Dake

Hartelijk gefeliciteerd! Een zeer goed en gezond jaar !
Een vriendin van mij is ook de 21 ste jarig ,bijna 2maal zo oud als jij nu ..... heb het nog fijn en iets warmer lijkt mij lieve groeten DD